Підтримка

Перевірити справжність товарів Dyson можна шляхом введення серійного номера на офіційному сайті компанії. Серійні номери знаходяться на коробці придбаного Вами пристрою та на самому товарі. Вони унікальні та не повторюються. Серійні номери на коробках та пристрої повинні збігатися.

Натиснувши на це посилання, Ви автоматично потрапите на офіційний сайт Dyson, в розділ ідентифікації продукту. Потрібно пройти процес реєстрації та заповнити поле для введення унікального серійного номера Вашого пристрою. Якщо серійний номер дійсно зареєстрований у системі Dyson, Ви побачите придбаний Вами товар, його колір та комплектацію, це означає, що пристрій оригінальний і на нього поширюється офіційна гарантія.

У разі необхідності в гарантійному обслуговуванні, зверніться до нашого магазину будь-яким зручним способом за контактами, які вказані на гарантійному талоні або в розділі “Контакти” на нашому сайті.

Термін гарантії на придбану продукцію – 24 місяці з дня, зазначеного у гарантійному талоні. До гарантійного обслуговування входить:

– діагностика та з’ясування причини поломки;

– усунення несправності шляхом ремонту чи заміни комплектуючих ( шнури, мотори, плати);

– заміна аксесуарів, якщо було виявлено заводський шлюб;

– гарантійна заміна пристрою на новий у разі неможливості провести ремонт.

Наш сервіс є професійним та гарантує якісні послуги ремонту у короткі терміни.

Умови гарантійного обслуговування та повернення/обміну товару:

Під час покупки, перевіряйте цілісність вузлів та знімних частин товару, комплектність та документи.
Гарантійне, а також після гарантійне обслуговування здійснюється в інтернет-магазині (за умови, що товар має первісний вигляд) або сервісними центрами, авторизованими виробниками.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
– Модель
– серійний номер
– дата продажу товару
Повернути товар протягом 14 днів після покупки гарантує вам Закон про захист прав споживача. Для цього Вам необхідно звернутися до магазину, перед цим, будь ласка, переконайтесь:
– товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
– товар повністю укомплектований та не порушена цілісність;
– збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише після укладання сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені. Повернення коштів, що здійснюється у день звернення, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше 7 днів.
Якщо в гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші на підставі укладання авторизованого сервісного центру.
Необхідні документи для повернення або заміни товару:
-Товар з повною комплектацією;
– Гарантійний талон;
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.